sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Ihanat tytöt Orimattilasta! 24.4.2009

Voi jumpe, mä sain taas ihania nais vieraita..Siiri ja Orvokki tuli vierailulle ja mikäs sen mukavampaa. Ne tutki ensin meidän tilukset, että mitä posteja oli kukakin jättänyt, mä siinä yritin sitten hengailla lähituntumassa..:)
Tytöt tuoksuu kyllä tosi hyvälle, mutta Katin ja Pasin taskuissa tuoksuu jokin vieläkin makoisampi tuoksu..Siinä siis kannatti päivystää, koska aina silloin tällöin sain suuhuni mitä mehukkaimpia nameja, ja voi, niitä riitti ihan mulle säästöönkiin, kiitos niistä!! (Mä voisin kyllä syödä ne heti, mutta toi mamma sanoi että säästetään nyt vähän..)

Siiri(Rohmutassun Cardamom, Orvokki(Baibalos Cherry Girl) ja mä, siis Lucas!

Pääasiassa hengailin tuon Siirin kaa, mutta välillä piti koittaa, josko pysyisin Orvokin vauhdissa mukana..mutta se meni kyllä niin kovaa vauhtia pakoon, että luovutin melko nopeaan.

Ja täs on tää mun lemppari friidu...Siiri..eix oo ihqu? Siinä on vaan sitä jotain...

Kun Orvokki ei ollut katsomassa, mä ihan vähän vaan pusuttelin Siiriä..
Voi, tulkaa pian tytöt uudestaan:)
T:Lucas

Ei kommentteja: