maanantai 14. syyskuuta 2009

Lucaksella kävi morsiammet kylässä:)

Mulla kävi naisvieraita!! Kauan olin taas odotellut Siiriä ja Orvokkia kyläilylle ja tulihan ne vihdoin mua katsomaan. Tai niin ainakin luulin...
Uskomatonta mutta totta, ne olikin kiinnostuneenpia ihan toisesta uroksesta...meidän Hessusta. Siis kanista..voiko ketään edes uskoa??:) Ne vaan pyöri ja hyöri Hessun häkin ympärillä ja Siiri yritti pusutella siitä häkin läpi sitä..voitteko kuvitella?! Ja mä kun olin ymmärtänyt, että vain MÄ olen täysin vastustamaton urho näillä main...
Siinä se Siiri nyt on kytiksellä
Mä yritin kyllä ihan tosissani..jopa vähän väkisin saada kiinnostuksen itseeni..mutta ei, Orvokki juoksi moisen yrityksen jälkeen metsään:)


Orvokki poseeraa

Ja Siirin poseeraus. Nähdään taas pian...seuraavalla kerralla kyllä käsken Artun laittaa Hessun sisälle, jotta saan huomiota myös itselleni!
-Lucas-

Ei kommentteja: