keskiviikko 5. marraskuuta 2008

Sohvi-Pahvi lomailee vahdolla:)

Moro! Mä olen Sohvi 6kk vanha ja lähin vähän niinkun viikon lomalle tänne vahdolle. Aikas kiva viikko oli, tässä kootut jutut viikosta. Tässä mä olen vaan nättinä, seison tolleesti sievästi.
Saako täällä huushollissa ruokaa myös??

Ton Lucaksen kanssa meillä oli ihan omat jutut, välillä se voi näyttää hurjalta, mutta kyllä meillä molemmilla oli ihan yhtä hauskaa, toi Lucas vaan on tollanen hassu, että se tykkää pitää mun päätä suussaan:)



Ja sit sillä on myös toinen hassu tapa..se kirputtaa mua..alottaa niskasta ja siirtyy siitä sitten tonne hännän tyveen asti..voitteko kuvitella? Ekalla kerralla katsoin kyllä sitä silmät pyöreenä, että mitä tää nyt on:0 Mutta sitten hokasin, että tuntuukin aikas kivalta:)

Tässä se yrittää piilottaa mua maton alle:)


Ollaan me joskus tälleesti ihan lunkistikin vaan..
Arttu on meidän kamu, ja voidaan porukassa istuskella sitten sen sylissä..

Tuli mulla joskus hetkeksi siellä sitten unikin silmään..

Tässä ollaan metsäretkellä

Tässä muuten vaan poseerataan

Tässä me nyt sit istuskellaan kaverukset:)

Ei kommentteja: